Nie zapominając o bezpieczeństwie - Grupa Krynicka GOPR w odzieży Regatta
Z początkiem 2016 roku Grupa Krynicka GOPR rozpoczęła współpracę z firmą Regatta Polska Sp. z o.o., przedstawicielem marki Regatta Great Outdoors na polskim rynku. Umowa została podpisana na trzy lata.
2016-04-04, 20:17

Misją GOPR jest ratowanie życia w górach bez względu na porę roku, dnia i pogodę, natomiast marka Regatta wspiera od początku działalności wszystkich z uporem realizujących swoje pasje i marzenia: sportowców, podróżników, turystów górskich, a teraz także ratowników GOPR.

Regatta to jedna z najpopularniejszych brytyjskich marek dla wszystkich fanów outdooru. Narodziła się w 1981 roku. Od początku jej celem było tworzenie wytrzymałych i wygodnych ubrań dla tych, którzy niezależnie od warunków chcą aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu. Zdobyła popularność oferując bardzo dopracowane technicznie modele o wysokich parametrach, ale po przystępnych cenach.

„Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe realizuje zadania z zakresu ratownictwa górskiego dzięki środkom finansowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych. Korzysta także ze wsparcia sponsorów. Dzięki współpracy z firmą Regatta ratownicy Grupy Krynickiej GOPR zostaną wyposażeni w odzież, która będzie ich chronić podczas akcji górskich” – wyjaśnia zakres współpracy Michał Słaboń, naczelnik Grupy Krynickiej GOPR.

Początki działalności ratowników na terenie Beskidu Sądeckiego sięgają lat 30. XX wieku. Przed wojną funkcjonowało bowiem w Krynicy Zimowe Górskie Pogotowie TKN. Natomiast sekcja terenowa GOPR w Krynicy (początkowo jako Krynickie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe) oficjalnie ukonstytuowała się w grudniu 1952 roku i od tego czasu rozpoczyna się obecnie już ponad pięćdziesięcioletnia historia Grupy Krynickiej GOPR. Teren działań ratowników z krynickiego GOPR-u to Beskid Sądecki (pasmo Radziejowej, Jaworzyny Krynickiej i pasmo Leluchowskie) i część zachodnia Beskidu Niskiego. Na obszarach granicznych tego terenu Grupa Krynicka GOPR prowadzi działania wspólnie z Grupami Podhalańską oraz Bieszczadzką.

„Podpisanie umowy z Grupą Krynicką GOPR to kolejny etap w umacnianiu pozycji marki Regatta na polskim rynku. Cenimy sobie współpracę ze specjalistami. Oprócz GOPR-u jesteśmy również partnerem Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego” - podkreśla Zenon Raszyk, Country Manager w firmie Regatta.

W filozofię marki Regatta mocno wpisuje się idea promowania aktywnego spędzania czasu. Nie należy jednak zapominać o odpowiedzialnym i bezpiecznym korzystaniu z uroków przebywania na świeżym powietrzu. Jednym z elementów, o jakie należy zadbać, to ubiór dostosowany do okoliczności. Produkty Regatta chronią przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, przegrzaniem czy wychłodzeniem organizmu zarówno pasjonatów sportu i podróży, jak i tych, którzy stoją na straży ich bezpieczeństwa.



O marce:
Regatta to jedna z najbardziej popularnych brytyjskich marek dla miłośników outdooru. Ideą marki jest tworzenie wytrzymałych i wygodnych ubrań dla wszystkich, którzy niezależnie od warunków chcą aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu. W ofercie Regatta znajdują się: odzież, obuwie i akcesoria dla dzieci oraz dorosłych w bardzo szerokiej rozmiarówce (damskie od 32 do 60, męskie od XS do 7XL, od odzieży dla niemowląt po modele młodzieżowe). Marka zdobyła ogromną popularność, gdyż oferuje bardzo dopracowane technicznie modele o wysokich parametrach, ale po przystępnych cenach. Posiada kilka kolekcji: Point 214, Adventure Tech, Wild Shores / Heritage i Outdoor Classics, co ułatwia klientom wybór produktu dostosowanego do ich potrzeb, od sportowego po codziennego użytku.
Firma od 1981 roku, czyli od początku działalności, pozostaje w rękach rodziny Black. Prezesem Regatty jest Lionel Black, najważniejsze stanowiska sprawują Keith (syn) i Joanne (córka). Tradycje rodzinne, własna pasja, innowacyjność, nowoczesne materiały i wzornictwo sprawiły, że Regatta błyskawicznie zyskała szeroką rzeszę wiernych klientów. Siedziba główna firmy znajduje się w Trafford Park (Manchester). W tej chwili Regatta jest dostępna w ponad siedemdziesięciu krajach świata. W 2012 roku firma otrzymała prestiżową Queen's Awards for Enterprise (Królewską Nagrodę Przedsiębiorczości) – najważniejszą, oficjalną nagrodę na rynku brytyjskim, przyznawaną corocznie od 1965 roku firmom i organizacjom handlowym za wybitne osiągnięcia w dziedzinie innowacji i rozwoju handlu międzynarodowego. Do grupy Regatta należą także marki Regatta Professional, Craghoppers, Dare2b i Hawkshead.
Strona: www.regatta.pl

kontakt dla mediów
Kamila Gruszka
kgruszka@regatta.com

KONTAKT / AUTOR
Adam Bortnowski
redaktor naczelny
Medialord sp. z o.o./Veturo.pl
602236509
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.