Misją GOPR jest ratowanie życia w górach bez względu na porę roku, dnia i pogodę, natomiast marka Regatta wspiera od początku działalności wszystkich z uporem realizujących swoje pasje i marzenia: sportowców, podróżników, turystów górskich, a teraz także ratowników GOPR.
Regatta to jedna z najpopularniejszych brytyjskich marek dla wszystkich fanów outdooru. Narodziła się w 1981 roku. Od początku jej celem było tworzenie wytrzymałych i wygodnych ubrań dla tych, którzy niezależnie od warunków chcą aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu. Zdobyła popularność oferując bardzo dopracowane technicznie modele o wysokich parametrach, ale po przystępnych cenach.
„Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe realizuje zadania z zakresu ratownictwa górskiego dzięki środkom finansowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych. Korzysta także ze wsparcia sponsorów. Dzięki współpracy z firmą Regatta ratownicy Grupy Krynickiej GOPR zostaną wyposażeni w odzież, która będzie ich chronić podczas akcji górskich” – wyjaśnia zakres współpracy Michał Słaboń, naczelnik Grupy Krynickiej GOPR.
Początki działalności ratowników na terenie Beskidu Sądeckiego sięgają lat 30. XX wieku. Przed wojną funkcjonowało bowiem w Krynicy Zimowe Górskie Pogotowie TKN. Natomiast sekcja terenowa GOPR w Krynicy (początkowo jako Krynickie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe) oficjalnie ukonstytuowała się w grudniu 1952 roku i od tego czasu rozpoczyna się obecnie już ponad pięćdziesięcioletnia historia Grupy Krynickiej GOPR. Teren działań ratowników z krynickiego GOPR-u to Beskid Sądecki (pasmo Radziejowej, Jaworzyny Krynickiej i pasmo Leluchowskie) i część zachodnia Beskidu Niskiego. Na obszarach granicznych tego terenu Grupa Krynicka GOPR prowadzi działania wspólnie z Grupami Podhalańską oraz Bieszczadzką.
„Podpisanie umowy z Grupą Krynicką GOPR to kolejny etap w umacnianiu pozycji marki Regatta na polskim rynku. Cenimy sobie współpracę ze specjalistami. Oprócz GOPR-u jesteśmy również partnerem Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego” - podkreśla Zenon Raszyk, Country Manager w firmie Regatta.
W filozofię marki Regatta mocno wpisuje się idea promowania aktywnego spędzania czasu. Nie należy jednak zapominać o odpowiedzialnym i bezpiecznym korzystaniu z uroków przebywania na świeżym powietrzu. Jednym z elementów, o jakie należy zadbać, to ubiór dostosowany do okoliczności. Produkty Regatta chronią przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, przegrzaniem czy wychłodzeniem organizmu zarówno pasjonatów sportu i podróży, jak i tych, którzy stoją na straży ich bezpieczeństwa.
O marce:
Regatta to jedna z najbardziej popularnych brytyjskich marek dla miłośników outdooru. Ideą marki jest tworzenie wytrzymałych i wygodnych ubrań dla wszystkich, którzy niezależnie od warunków chcą aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu. W ofercie Regatta znajdują się: odzież, obuwie i akcesoria dla dzieci oraz dorosłych w bardzo szerokiej rozmiarówce (damskie od 32 do 60, męskie od XS do 7XL, od odzieży dla niemowląt po modele młodzieżowe). Marka zdobyła ogromną popularność, gdyż oferuje bardzo dopracowane technicznie modele o wysokich parametrach, ale po przystępnych cenach. Posiada kilka kolekcji: Point 214, Adventure Tech, Wild Shores / Heritage i Outdoor Classics, co ułatwia klientom wybór produktu dostosowanego do ich potrzeb, od sportowego po codziennego użytku.
Firma od 1981 roku, czyli od początku działalności, pozostaje w rękach rodziny Black. Prezesem Regatty jest Lionel Black, najważniejsze stanowiska sprawują Keith (syn) i Joanne (córka). Tradycje rodzinne, własna pasja, innowacyjność, nowoczesne materiały i wzornictwo sprawiły, że Regatta błyskawicznie zyskała szeroką rzeszę wiernych klientów. Siedziba główna firmy znajduje się w Trafford Park (Manchester). W tej chwili Regatta jest dostępna w ponad siedemdziesięciu krajach świata. W 2012 roku firma otrzymała prestiżową Queen's Awards for Enterprise (Królewską Nagrodę Przedsiębiorczości) – najważniejszą, oficjalną nagrodę na rynku brytyjskim, przyznawaną corocznie od 1965 roku firmom i organizacjom handlowym za wybitne osiągnięcia w dziedzinie innowacji i rozwoju handlu międzynarodowego. Do grupy Regatta należą także marki Regatta Professional, Craghoppers, Dare2b i Hawkshead.
Strona: www.regatta.pl
kontakt dla mediów
Kamila Gruszka
kgruszka@regatta.com