Przystąp do programu Flying Blue i od razu pomnażaj korzyści z podróżowania!
Do programu lojalnościowego Flying Blue przystąpiło już ponad 27 mln osób. Już czwarty raz rzędu zdobył on tytuł Programu Roku w Freddie Awards w Europie. Czemu zawdzięcza swoją popularność? Bezpłatne członkostwo w programie zapewnia podróżnym mnóstwo korzyści – zgromadzone Mile można wydać zarówno na przeloty, hotele czy wynajem samochodów, jak i na wiele innych usług. Warto przystąpić do Flying Blue już teraz, a przy okazji napić się dobrej kawy na Lotnisku Chopina w Warszawie. Na nowych członków programu czeka bowiem kupon na darmową kawę lub inny produkt z oferty.
2016-07-15, 12:27

W ramach akcji realizowanej przez linie Air France KLM nowi członkowie Flying Blue, którzy przystąpią do programu w okresie do 29. sierpnia, otrzymają  w prezencie kupon na kawę lub inny produkt w ramach tej samej ceny. Vouchery są przekazywane przez hostessy linii Air France KLM na Lotnisku Chopina w Warszawie. Można je zrealizować w kawiarniach SO! COFFEE, Voyage Cafe oraz The Flame na warszawskim lotnisku do 29 sierpnia br.*

Każda Mila się liczy!
Flying Blue pozwala pomnażać korzyści podczas każdego przelotu samolotem Air France, KLM lub partnerskich linii lotniczych. Wystarczy pokazać swoją kartę Flying Blue lub podać jej numer podczas dokonywania rezerwacji lotu lub korzystania z usług partnerów Air France KLM. Członkostwo w programie jest całkowicie bezpłatne. W ramach Flying Blue można zdobywać Mile Nagrodowe i Mile Statusowe. Mile Nagrodowe można wymieniać na bilety, podwyższenie klasy podróży (tzw. upgrade), dostęp do poczekalni lub produkty i usługi oferowane przez ponad 100 partnerów. Z kolei Mile Statusowe wpływają na poziom członkostwa w programie Flying Blue, zapewniając dodatkowe usługi i udogodnienia podczas podróży, np. dedykowane przejścia na lotniskach, pierwszeństwo w dostarczeniu bagażu, a nawet specjalne bonusy, dzięki którym członkowie z kartami na wyższym poziomie mogą szybciej uzbierać Mile na przelot nagrodowy.

Już nawet najniższy, startowy poziom karty członkowskiej Flying Blue Ivory przynosi korzyści! Program wprowadza właśnie promocję dla członków Flying Blue Ivory podróżujących w Klasie Ekonomicznej. Jeśli planują podróż na trasie, na której przewóz pierwszej lub kolejnej sztuki bagażu rejestrowanego jest płatny, to mogą skorzystać ze zniżki do 10 EUR. Kolejną korzyścią w promocji jest 10 proc. upustu dla posiadaczy kart Ivory przy zakupie płatnych usług dodatkowych takich jak: np. miejsca specjalne w samolocie. O tej i innych promocjach Flying Blue informuje na bieżąco swoich klientów za pomocą cyklicznych newsletterów.

Flying Blue oferuje jedną z największych sieci partnerów, którzy zapewniają członkom  programu specjalne korzyści oraz zniżki. Podróżni, którzy latają rzadziej i nie zgromadzili wystarczającej liczby Mil na przelot nagrodowy, mogą Milami Flying Blue m.in. zapłacić za wygodniejsze miejsce w samolocie, wybrać prezent na stronie Flying Blue Store (store.flyingblue.com) lub opłacić specjalny dodatkowy posiłek tematyczny „à la carte” – np. w liniach KLM to 4 200 Mil.

We Flying Blue Store mamy możliwość wymiany Mil na towary za niewiele powyżej 1000 Mil (np. e-booki, płyty, prenumerata magazynów), udział w imprezach biegowych (np.  France Run 2016 za 3000 Mil), czy 24-godzinny bilet barka-bus w Amsterdamie (8 400 Mil). Jeśli natomiast zbierzemy większą pulę Mil – nagrody mogą być imponujące! Od luksusowych akcesoriów podróżnych, ekskluzywnych pakietów Spa, po romantyczne kolacje przy świecach, wypożyczenie samochodu, noclegi w hotelach a nawet egzotyczne wycieczki.

Ivory, Silver, Gold i Platinum
Flying Blue oferuje cztery poziomy członkostwa: Ivory, Silver, Gold i Platinum. Poziom karty zależy od liczby zgromadzonych Mil. Co ważne, Flying Blue oferuje możliwość przenoszenia zebranych Mil na kolejne lata (dotyczy posiadaczy kart Silver, Gold i Platinum). Jeśli członek programu zgromadzi np. 100 tysięcy Mil Statusowych – czyli tych, które decydują o poziomie karty (a na uzyskanie np. karty Platinum wymaganych jest ich 70 tys.), to pozostałe 30 tys. przechodzi na kolejny rok. A uczestnik programu nie zaczyna następnego roku od karty na najniższym poziomie. Ponadto po 10 kolejnych latach członkostwa na najwyższym poziomie członkowie (Platinum) otrzymują dożywotnią kartę „Platinum for Life” – czyli prawo do korzystania z najwyższych przywilejów, bez względu na liczbę i częstotliwość lotów.

Lecz to nie koniec wyróżników. W ramach „biletu nagrodowego" linie  z reguły umożliwiają rozliczanie się za pomocą Mil za samą taryfę biletu, a wszelkie podatki lotniskowe i opłaty paliwowe są dodatkowym kosztem. W przypadku programu Flying Blue, klient dopłaca znacznie mniej, bo tzw. podatek paliwowy jest częściowo wliczony w część biletu, za który rozlicza się Milami.

W porównaniu z konkurencyjnymi programami na rynku, posiadaczom kart na poziomie Gold lub Platinum przyznawanych jest znacznie więcej Mil Nagrodowych za przelot w Klasie Biznes i Pierwszej, jak również w Klasie Ekonomicznej, na rejsach dalekiego zasięgu. We Flying Blue wymaga się też mniej przelotów i zdobytych Mil, aby otrzymać lepszą kartę. A Mile zarabia się szybciej, dzięki hojnym bonusom z tytułu poziomu karty – np. z kartą złotą można uzyskać 75 proc. Mil ekstra doliczanych do standardowego milażu! Dzięki temu po odbyciu nawet jednego przelotu w Klasie Biznes na trasie międzykontynentalnej (np. do Azji), posiadacze karty Platinum zdobywają wystarczającą liczbę Mil, aby odbyć podróż w obie strony na trasie europejskiej (w ramach Promo Awards).  Również za przelot w Klasie Biznes pasażer zdobywa znacznie więcej Mil tzw. Statusowych (czyli tych, od których zależy poziom karty) niż w konkurencyjnych tego typu programach. Flying Blue stwarza też możliwość dokupienia lub podarowania komuś brakujących Mil.

Nowość − wirtualna karta Flying Blue!
Od stycznia 2016 roku plastikowe karty członkowskie Ivory są stopniowo wycofywane na rzecz wersji całkowicie cyfrowej. Dzięki tej zmianie numer Flying Blue staje się kluczem dostępu do wszystkich przywilejów wynikających z członkostwa. Aby zarabiać Mile z Air France, KLM i partnerami programu, wystarczy podać swój numer, aby po realizacji przelotu Mile zostały przelane w prosty sposób na konto Flying Blue danego użytkownika. Wirtualny numer karty Flying Blue został udostępniony w ramach aplikacji Air France i KLM, którą można bezpłatnie pobrać na Apple App Store i Google Play.

Począwszy od 21 czerwca br. członkowie Ivory, którzy posiadają iPhone, mogą również pobrać swoją wirtualną kartę Ivory poprzez Apple Wallet. W ten sposób zawsze będą mieli swoją kartę Ivory pod ręką, nawet bez dostępu do internetu. Teraz wszystkie korzyści programu Flying Blue są dosłownie na wyciągnięcie ręki, w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie!

Więcej informacji o programie Flying Blue i sposobach wykorzystania Mil można znaleźć  na dedykowanej stronie www.flyingblue.com.

*obowiązują warunki promocji wydrukowane na kuponie promocyjnym. Promocja obejmująca kupony na kawę oraz pomoc hostess w przystąpieniu do Flying Blue jest przeznaczona dla pasażerów Air France KLM i oferowana w określonych godzinach (4.00-6.00 oraz 10.30-12.30).


Kontakt:
Dorota Kaźmierska, 101dot
tel: +48 600 348 043
email: dorota.kazmierska@101dot.pl

KONTAKT / AUTOR
Adam Bortnowski
redaktor naczelny
Medialord sp. z o.o./Veturo.pl
602236509
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.