Tańsze loty Air France KLM w Klasie Biznes i Premium Economy
Tyko do 15 czerwca br. będzie można zarezerwować tańsze przeloty liniami Air France i KLM w Klasie Biznes, a także w Klasie Premium Economy. W najnowszej ofercie „first minute” znalazły się m.in. Wyspy Karaibskie, obie Ameryki, Azja i Afryka. Podróże w zależności od kierunku można realizować nawet do końca tego roku, a szczegóły promocji oraz pełną ofertę znaleźć można na stronach www.airfrance.pl i www.klm.pl.
2016-05-23, 14:28

Azja i obie Ameryki w wygodnej kabinie biznes
Do najciekawszych propozycji promocyjnych przelotów w Klasie Biznes linami Air France i KLM na terenie Azji należy Bangkok w cenie już od 7 989 PLN, Hongkong od 8 689 PLN, Szanghaj 7 289 PLN oraz Pekin od 7 289 PLN. Natomiast na terenie Ameryki Południowej linią KLM polecimy w Kabinie Biznes do Buenos Aires już od 10 909 PLN, Rio de Janeiro od 7 859 PLN, do Hawany od  8 409 PLN i Limy od 8 329 PLN.

Okazje można znaleźć również na trasach do Stanów Zjednoczonych. Na przykład do Nowego Jorku ceny przelotów w Klasie Biznes zarówno liniami Air France, jak i KLM zaczynają się już od 6 449 PLN. Natomiast w ofercie Air France rejs do San Francisco można zarezerwować od 9 239 PLN, do Los Angeles od 10 039 PLN czy Miami od 8 439 PLN.

Warto również wspomnieć o oszczędnościach jakie czekają na członków programu BlueBiz podróżujących Klasą Biznes zarówno linią Air France, jak i KLM: w obydwu przypadkach za przelot w obie strony w taryfie promocyjnej podróżny dodatkowo oszczędza 500 PLN, czyli równowartość 500 Punktów Blue Credits, którymi może płacić za dowolne przeloty w obrębie potężnej siatki połączeń Air France KLM oraz partnerskich linii lotniczych.

Pełen komfort podczas lotu
Pod koniec sezonu letniego 2016, linia Air France będzie miała w eksploatacji 32 samoloty Boeing 777 dalekiego zasięgu wyposażone w nowe kabiny we wszystkich klasach przelotu. Na szczególną uwagę zasługuje Klasa Biznes, która została zmodernizowana według koncepcji 3 x P: Pełnia poziomu, Pełnia prywatności i Pełnia swobody.

Nowe fotele w Klasie Biznes Air France rozkładają się automatycznie do poziomu idealnie płaskiego lóżka i dostosowują się w zależności od potrzeb każdego pasażera, od pozycji siedzącej po leżącą  za pomocą jednego tylko przycisku (Pełnia poziomu). Fotele zostały wypełnione miękką pianką, która gwarantuje wygodę podczas leżenia i doskonałą jakość snu. Od strony przejścia skórzany podłokietnik przy fotelu opuszcza się całkowicie, a podróżny zyskuje w ten sposób dodatkową przestrzeń, która umożliwia mu zajęcie idealnej pozycji w czasie odpoczynku. Dopełnieniem optymalnej wygody podczas snu są prawdziwa miękka kołdra i puchowa poduszka, zaprojektowana w rozmiarze XXL, jak na lotnicze standardy.

Specyficzny kształt fotela zapewnia Pełnię prywatności, tworząc dyskretne miejsce do odpoczynku lub pracy podczas lotu. Niczym kokon zapewnia on idealny komfort w trakcie podróżowania poprzez strefy czasowe. Jednocześnie specjalna, sztywna obudowa fotela sprawia, że jego rozłożenie nie narusza przestrzeni współpasażerów siedzących z tyłu – każdy z nich ma zapewnione poczucie prywatności. Dodatkowo siedzące obok siebie osoby mają do dyspozycji pomiędzy dwoma fotelami ruchomą przegrodę, która pomaga dodatkowo odizolować się od współpasażera. Natomiast opuszczona przegroda zapewnia bliskość osobom podróżującym razem.

By uzyskać Pełnię swobody w poruszaniu się na pokładzie wycofano zupełnie środkowy fotel w rzędzie oraz tak przearanżowano rozmieszczenie siedzeń w kabinie, aby każdy pasażer miał wygodny dostęp do centralnego przejścia między rzędami i mógł się swobodnie poruszać podczas lotu. Ponadto w kabinie Klasy Biznes, podróżni mogą korzystać z panoramicznych 16-calowych ekranów dotykowych o wysokiej rozdzielczości.

Dopełnieniem przyjemnego lotu są wyborne posiłki, komponowane przez cenionych szefów kuchni nagradzanych gwiazdkami Michelin, podawane zgodnie z francuską tradycją podejmowania gości (ze staranie wyselekcjonowanym winem, przystawkami i deserami). Od 1 kwietnia 2016 roku za menu w Klasie Biznes linii Air France odpowiada autor licznych książek kulinarnych i gwiazda programu telewizyjnego Master Chef – Yves Camdeborde, wcześniej związany z restauracjami Ritz, Crillon, La Régalade czy Le Comptoir.

Rozumiejąc potrzebę wypoczynku w trakcie długiego lotu, linia Air France wprowadziła niedawno na trasie Nowy Jork-Paryż usługę "Night Service". Dzięki niej, podróżni Klasy Biznes mogą przed wieczornym wylotem zjeść posiłek w poczekalni biznesowej na lotnisku w Nowym Jorku (JFK) w specjalnej prywatnej strefie. W efekcie w czasie lotu będą oni mieli więcej czasu na relaks w wygodnej kabinie, zapewniającej prywatność. Osoby cieszące się dobrym apetytem mogą ponownie skosztować na pokładzie dań komponowanych przez najlepszych szefów kuchni. Po przespanej nocy, gdy francuskie wybrzeże widać już na horyzoncie, w samolocie podawane jest śniadanie przed lądowaniem na lotnisku  im. Charles’a de Gaulle’a.
 
Znacznie większy komfort podróży na dalekich trasach w przystępnej cenie
Tym razem w promocji znalazła się również Premium Economy linii Air France – klasa pośrednia między Biznes a Ekonomiczną. Podróżni Premium Economy mają do dyspozycji wyodrębnioną cześć kabiny na pokładzie i zapewnione o 40 proc. więcej miejsca w porównaniu z Klasą Ekonomiczną. Prywatność i swobodę gwarantuje im szeroki fotel (48 cm) w sztywnej obudowie oraz odległość między rzędami siedzeń wynosząca aż 97 cm. Warto dodać, że siedzenia odchylają się do 123 stopni i są wyposażone w regulowany podnóżek i zagłówek.

Podróżni Premium Economy mogą liczyć na podobne udogodnienia, jak w Klasie Biznes. Poza wykwintnym menu (pełen posiłek doskonałej kuchni francuskiej z winem, przystawkami i deserami) i nowoczesnymi fotelami, korzystają oni z przejść i stanowisk oznaczonych jako „Sky-Priority”, co oznacza pierwszeństwo przy odprawie, kontroli bezpieczeństwa, w wejściu na pokład, jak i dostarczeniu bagażu. Fotele Premium Economy zostały wyposażone w nowoczesny system multimedialny, lampkę punktową, gniazdko i duży stolik. Ponadto mogą oni zabrać ze sobą 2 sztuki bagażu (każda do 23 kg + bagaż podręczny do 18 kg), a za każdy przelot w obie strony otrzymają 125 procent Mil Flying Blue oraz dodatkowo aż 320 PLN zwrotu dla firm – członków programu oszczędnościowego BlueBiz.

Nowa Klasa Biznes KLM
Również linia KLM jest w trakcie modernizacji kabin w swoich samolotach. Do końca października tego roku już 75 proc. floty dalekiego zasięgu KLM będzie w Klasie Biznes wyposażona w najnowsze rozwiązania.

W nowej World Business Class – czyli Klasie Biznes KLM na lotach dalekiego zasięgu – podróżni mają do dyspozycji bardziej komfortowe fotele, które można rozłożyć do 180 stopni, do pozycji łóżka. Obecnie długość foteli po całkowitym rozłożeniu wynosi 207 cm długości, co sprawia, że KLM oferuje najdłuższe łóżka wśród europejskich przewoźników lotniczych. Zostały one wyposażone w osobisty system rozrywki i jeden z największych na rynku – 17 calowy ekran. W tym przypadku również zastosowano sztywna obudowę, która daje poczucie prywatności, a wewnętrzne ścianki, oddzielają fotele od siebie. Kameralny i przytulny wystrój kabiny nawiązuje do domowych warunków. Klasa Biznes w nowej odsłonie to dzieło holenderskiej projektantki Helli Jongerius, która stworzyła stylowe i przytulne wnętrze, dbając przy tym o ekologię. Warto wspomnieć, że wykorzystała ona w swoim projekcie tkaniny z wełny z recyclingu, wycofane z użytku stroje stewardes oraz przetworzone wykładziny zdobiące w przeszłości samoloty KLM. Natomiast najnowsze etui na ekskluzywny zestawów kosmetyków i akcesoriów podróżnych w wersji damskiej i męskiej to dzieło słynnego holenderskiego projektanta mody Jana Taminiau, który tworzy między innymi dla królowej Maximy czy Beyoncé.

Od 25 października 2015 roku w World Business Class na trasach realizowanych z Amsterdamu posiłki komponowane są przez holenderskiego szefa kuchni nagrodzonego trzema gwiazdkami Michelin − Jacoba Jana Boerma. To pierwszy kucharz, który podpisał kontrakt z KLM na cały rok. Wszystkie dania serwowane są na oryginalnej zastawie, nawiązującej do holenderskich tradycji ceramicznych, zaprojektowanej przez Marcela Wandersa. Kolejnym holenderskim akcentem są pamiątki przygotowane dla pasażerów World Business Class – ceramiczne miniaturki kamienic wypełnione holenderskim ginem. Charakterystyczne biało-niebieskie „domki” wykonane są z oryginalnej porcelany z Delft.

Limuzyna i hotel dla każdego
Zakup biletu w Klasie Biznes na lot międzykontynentalny zarówno Air France, jak i KLM uprawnia podróżnego do skorzystania z dodatkowych ekskluzywnych usług w prezencie od linii: transferu elegancką limuzyną na lotnisko (w obrębie Warszawy) lub noclegu bezpośrednio przed wylotem w hotelu w pobliżu warszawskiego lotniska. Ta ostatnia propozycja cieszy się szczególnie dużym zainteresowaniem ze strony pasażerów mieszkających poza Warszawą, a wylatujących ze stołecznego lotniska.

Posiadacze biletów w Klasie Biznes mają także zagwarantowane wyróżnienie poprzez „Sky Priority” (oznaczenia na bilecie i na lotnisku), co w praktyce oznacza odrębne stanowiska odprawy, priorytetowe przejście przez kontrolę bezpieczeństwa, pierwszeństwo w wejściu na pokład oraz w trakcie opuszczania samolotu i odbierania bagażu.

Szczegóły oferty i wszystkie kierunki dostępne w aktualnej promocji klienci znajdą jak zwykle na stronach linii www.airfrance.pl i www.klm.pl. Rezerwacji można dokonywać online, poprzez Biuro Obsługi Air France KLM, dzwoniąc pod numery +48 (22) 51 23 947 i +48 (22) 51 23 949 (czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, a w weekendy od 9:00 do 17:30) oraz w biurach podróży w całej Polsce.

***
Air France KLM
Od 2004 roku Grupa Air France KLM tworzy jeden z największych sojuszy w transporcie lotniczym. Obydwie linie dysponują potężną siatką połączeń na trasach dalekiego zasięgu, realizowanych z i do Europy. Liczy ona obecnie 316 miast w 115 krajach, a loty realizowane są z lotnisk bazowych w Paryżu i Amsterdamie. W 2014 roku z usług Air France i KLM skorzystało 87.4  mln pasażerów. Grupa posiada również wiodący w Europie program lojalnościowy Flying Blue, liczący już ponad 25 mln członków.   

Air France KLM wspólnie z partnerskimi liniami – Delta i Alitalia – tworzą największe transatlantyckie joint venture, które obsługuje ponad 250 lotów dziennie. Linie Air France i KLM należą do sojuszu SkyTeam, który zrzesza 20 przewoźników lotniczych. Za pośrednictwem SkyTeam pasażerowie zyskują szeroki dostęp do globalnej sieci połączeń: ponad 16 tys. lotów dziennie, do ponad 1 050  miast w 177 krajach.

Aktualne oferty promocyjne znaleźć można na stronach: www.airfrance.pl, www.klm.pl oraz pod numerami telefonów: +48 (22) 51 23 949 i +48 (22) 51 23 947.

Kontakt dla prasy:
Dorota Kaźmierska, 101dot
tel: +48 600 348 043
email: dorota.kazmierska@101dot.pl

KONTAKT / AUTOR
Adam Bortnowski
redaktor naczelny
Medialord sp. z o.o./Veturo.pl
602236509
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy