Samo się nie zrobi. Rusz się już dziś i bądź aktywny z Regattą
Już ponad 20 000 osób marka Regatta zachęciła do różnorodnych aktywności w ramach programu „Regatta RUSZ SIĘ!”. Od czasu rozpoczęcia akcji w maju 2015 roku zorganizowanych zostało prawie 70 imprez sportowych ze wsparciem Regatta Polska Sp. z o.o., przedstawicielstwa marki na polskim rynku.
2016-03-30, 13:15

Regatta to najbardziej popularna brytyjska marka odzieży dla miłośników spędzania czasu na świeżym powietrzu. Ta rodzinna firma istniejąca na rynku od 35 lat zdobyła popularność oferując ubrania o wysokich parametrach, ale w przystępnych cenach. Ideą marki jest tworzenie wytrzymałej i wygodnej odzieży dla wszystkich, którzy niezależnie od warunków chcą aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu. W ofercie Regatta znajdują się zarówno produkty dla dorosłych, jak i dzieci. Marka wspiera sportowców, podróżników i ludzi, którzy z uporem i wytrwałością realizują swoje pasje i marzenia.
„Wierzymy, że można prowadzić aktywny styl życia, niekoniecznie będąc wyczynowym zawodnikiem. Z tego właśnie przeświadczenia wziął się pomysł na akcję Regatta RUSZ SIĘ! Chcemy zachęcić ludzi do działania i aktywnego spędzania wolnego czasu” - tak tłumaczy ideę wsparcia wydarzeń odbywających się na świeżym powietrzu Zenon Raszyk, Country Manager w firmie Regatta.

Program „RUSZ SIĘ” powstał z myślą o ludziach aktywnych i zarażających innych pozytywną, sportową energią. Celem jest wsparcie produktowe osób fizycznych, firm, organizacji i instytucji z całej Polski, które są inicjatorami wydarzeń niekomercyjnych zachęcających innych do uprawiania różnych form aktywności. Do programu „Regatta RUSZ SIĘ!” można zgłaszać projekty imprez popularyzujących wszelkiego rodzaju aktywności sportowe, ruchowe, turystyczne i inne odbywające się na świeżym powietrzu. Nieważne czy chodzi o bieganie, jazdę na rowerze, wspinaczkę, nordic walking albo piłkę nożną. Każda forma aktywności się liczy, bo przecież każdy ruch to zdrowie!

W zeszłym roku w ramach „Regatta RUSZ SIĘ!” odbyły się znane imprezy biegowe. Łemkowyna Ultra-Trail to bieganie górskie po krainie Łemków w Beskidzie Niskim w czterech odsłonach: na dystansach 150, 70, 48 i 30 kilometrów. Gorce Maraton odbył się we wrześniu 2015 roku już po raz jedenasty, tym razem z dodatkowym dystansem półmaratonu, atrakcjami dla najmłodszych podczas Sportowego Pikniku Gorce oraz zajęciami Nordic Walking pod okiem instruktora. Wspinacza i alpinistę Wojtka Kozuba, który zginął w Alpach w 2011 roku, po raz kolejny upamiętniono biegiem na Babią Górę podczas IV Memoriału Wojtka Kozuba. Imprezy pod hasłem Dogtrekking Frikaj to bieganie i maszerowanie z psem z możliwością wyboru dystansu od 5 do 50 kilometrów. Nie masz psa? Nic straconego. Organizatorzy pomagają w wypożyczeniu czworonogów ze schroniska na czas biegu.

W ubiegłym roku nie zabrakło także wyścigów rowerowych. VII Wyścig Kolarski o Puchar Stolema Ostrzyce odbył się po malowniczych drogach Szwajcarii Kaszubskiej. Z kolei Bike Town Przemyśl Festival to majówkowy festiwal multirowerowy w mieście. Miejski zjazd rowerowy, zawody flatlandowe czy tor pumptrackowy – wszystko to przyciągnęło do Przemyśla fanów dwóch kółek i sportowych widowisk. Swoje zawody mieli także najmłodsi. Podczas Rowerowego Rajdu Przedszkolaka dzieci i dorośli uroczyście przejechali głównymi ulicami Brzegu, a potem uczestniczyli w edukacyjnym pikniku rodzinnym dotyczącym zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Ścigać się można także na rowerach wodnych, co udowodnili uczestnicy Mistrzostw Kaszub w tej dyscyplinie. W zawodach na rowerkach wodnych ścigały się całe rodziny, a konkurencje pozwalały na bezpieczny udział i zabawę również młodszym dzieciom. Gdyński „Mors Sportowy” zakończył się wspólną kąpielą w zimnym Bałtyku. Wcześniej odbyły się: marsz Nordic Walking, turniej siatkówki na plaży, zawody biegowe i quizy sportowe. „Kciuk do góry, idę w góry” to tylko na pozór zwyczajna górska wyprawa. Tak naprawdę jest unikatowym obozem wędrownym dla nastolatków z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

Takie imprezy jak Rzeszowskie Zawody Wspinaczkowe BoulderRes, Festiwal ABADA-Capoeira, Podkarpacki Kalejdoskop Podróżniczy, Nocne Marsze na Orientację Darżlub, Jesienne zawody spinningowe „Drapieżnik” i Otwarte Mistrzostwa Częstochowy Nordic Walking wcale nie wyczerpują szerokiego spektrum inicjatyw, odbywających się pod hasłem Regata RUSZ SIĘ!

„W 2016 roku odbyło się już 17 wydarzeń, a zgłoszonych mamy kolejnych 30. Szacujemy, że w ramach Regatta RUSZ SIĘ wesprzemy w tym roku około 150-200 imprez. Średnio odbywa się ich 10 na miesiąc, ale w 2015 roku zdarzało się, że mieliśmy nawet 13-14! Ten rok ma być jeszcze lepszy!” - podsumowuje dane liczbowe Anna Kijowska, Cee Marketing Assistant w firmie Regatta Polska Sp. z o.o., odpowiedzialna za program Regatta RUSZ SIĘ!

Projekt organizacji sportowego wydarzenia można zgłaszać za pomocą formularza na stronie www.ruszsie.org. Forma aktywności i dyscyplina – dowolna. Każda ciekawa inicjatywa ma szansę zyskać wsparcie marki Regatta, obojętnie czy jest to wydarzenie jednorazowe czy impreza cykliczna, zawody czy piknik rodzinny, festyn czy cykl treningów. Firma Regatta w ramach programu służy radą i wiedzą, jak dobrze zorganizować imprezę sportową, materiałami reklamowymi do oprawy imprezy (balony, banery, ulotki), wsparciem sprzętowym, funduje nagrody i upominki. I niezmienne zachęca: Rusz się i zacznij działać już dziś!


O marce:
Regatta to jedna z najbardziej popularnych brytyjskich marek dla miłośników outdooru. Ideą marki jest tworzenie wytrzymałych i wygodnych ubrań dla wszystkich, którzy niezależnie od warunków chcą aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu. W ofercie Regatta znajdują się: odzież, obuwie i akcesoria dla dzieci oraz dorosłych w bardzo szerokiej rozmiarówce (damskie od 32 do 60, męskie od XS do 7XL, od odzieży dla niemowląt po modele młodzieżowe). Marka zdobyła ogromną popularność, gdyż oferuje bardzo dopracowane technicznie modele o wysokich parametrach, ale po przystępnych cenach. Posiada kilka kolekcji: Point 214, Adventure Tech, Wild Shores / Heritage i Outdoor Classics, co ułatwia klientom wybór produktu dostosowanego do ich potrzeb, od sportowego po codziennego użytku.
Firma od 1981 roku, czyli od początku działalności, pozostaje w rękach rodziny Black. Prezesem Regatty jest Lionel Black, najważniejsze stanowiska sprawują Keith (syn) i Joanne (córka). Tradycje rodzinne, własna pasja, innowacyjność, nowoczesne materiały i wzornictwo sprawiły, że Regatta błyskawicznie zyskała szeroką rzeszę wiernych klientów. Siedziba główna firmy znajduje się w Trafford Park (Manchester). W tej chwili Regatta jest dostępna w ponad siedemdziesięciu krajach świata. W 2012 roku firma otrzymała prestiżową Queen's Awards for Enterprise (Królewską Nagrodę Przedsiębiorczości) – najważniejszą, oficjalną nagrodę na rynku brytyjskim, przyznawaną corocznie od 1965 roku firmom i organizacjom handlowym „za wybitne osiągnięcia w dziedzinie innowacji i rozwoju handlu międzynarodowego”. Do grupy Regatta należą także marki Regatta Professional, Craghoppers, Dare2b i Hawkshead.
Strona: www.regatta.pl

kontakt dla mediów
Kamila Gruszka
kgruszka@regatta.com
Regatta Group

KONTAKT / AUTOR
Adam Bortnowski
redaktor naczelny
Medialord sp. z o.o./Veturo.pl
602236509
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy